sobota, 1 marca 2014

Sos chrzanowy

Dzisiaj obiecany przepis na sos chrzanowy. Jest to jedno z moich wspomnień ze szkoły podstawowej. Czy wy też jadaliście tak na szkolnej stołówce? Ja dzisiaj postanowiłem odtworzyć te smaki w połączeniu z indykiem, na który przepis podawałem tutaj.

Moja propozycja podania


Składniki:
  • Chrzan ze słoika ok. 100g
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki śmietany 18% lub jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka macarpone
  • 1/4 szklanki wody lub bulionu
  • sól
  • pieprz

Chrzan mieszamy ze śmietaną i wodą w osobnym naczyniu. Następnie wylewamy na patelnię i podgrzewamy od czasu do czasu mieszając. Obrany czosnek wyciskamy przez praskę, doprawiamy solą i pieprzem. Na koniec dodajemy łyżeczkę mascarpone, który złagodzi ostry posmak chrzanu.

SMACZNEGO!

3 komentarze :

  1. strasznie jakieś to przekombinowane... czy w sosie chrzanowym nie chodzi o to, by było czuć chrzan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego uważasz, że jest to przekombinowane? Czy uważasz, że dodając 100g chrzanu naprawdę nie czuć jego smaku?

      Usuń
  2. Za ciekawy blog wystawiłam nominację do Liebster Blog Award. Po więcej szczegółów zapraszam do mnie. Pozdrawiam Deptusiahttp://deptusiowyswat.blox.pl/2014/03/LIEBSTER-BLOG-AWARD.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz. Proszę nie pozostawaj Anonimowy :)